Tuesday 19 July 2011

~ Popia Simpul Kasih ~

Assalammualaikum...

Halluuuuuu....kepada semua bloggers, silent readers mahupun pencari popia simpul kasih...hehehe..
Di waktu-waktu sekarang ni, tentunya dekat ofis korang semua sure tengah hot masing-masing
memberi sample sebikut-sebikut raya, or kudapan-kudapan untuk hari raya....kan..kan..kan..
hehehe...

Aku pon sama!!! Tentunya, seperti tahun-tahun sebelumnya, aku adalah taukey popia simpul kasih...
"Home made" ok.... Ni aku amik daripada sedara aku.. (biras kepada abg ipar ku)..
Popia simpul dia ni memang sangat-sangat sedap..kerangupan dia, rasa rempah dia...
fuuuhhh...maveles...! kalau ada makan sambil tengok tv, confirm tak sedar dah abih setengah balang!
Huhuhuhuh! (ni situasi aku lerrr...)

And kalau aku letak sample kat opis nih...ada jerlah yang menenggek kat depan aku nih mengunyah2
popia simpul sambil berborak2...(ngop-ngap..ngop ngap...macam aku takder depan mata kan...hohohoh!)

Hmmmm...kalau ada sesaper yang mencari-cari popia simpul kasih - berintikan udang sahaja yer...
bolehlah msg saya - 019-355 8178.
Tempahan diterima sehingga seminggu kita berpuasa...atau bersamaan 7 Ogos 2011...

Harga (dalam balang) :

1/2 kilo -> RM 16
1   kilo -> RM 32

Self-collect yer...kalau nak beli banyak bolehla diskaun lagi......sure boleh....;)

And kalau nak mintak tolong hantar...insyaAllah kalau area-area Serdang, Bangi, Seri Kembangan, Kajang...or korang call ler tanya..kot-kot boleh dipertimbangkan.... heheh...

No comments:

Post a Comment

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers