Friday, 22 July 2011

Aku dapat AWARD ???

semalam, sebelum memejamkan mata, aku dikejutkan dengan berita mendapat penganugerahan daripada Cik Zira...
Waaaahhhh..terharunyer saya...sob..sob..sob..
(cer tengok..cer tengok...kat belah kanan aku tuh...aku dah sangkut dah...hehehe..)
Mau nyer tak terharu,baru jer 3 bulan melibatkan diri dalam dunia blogging ni...dah ada orang yang sudi berkongsi award yang diterimanya...
Menjadi insan yang terpilih tuh....
(Uppsss....excitednyer...terlebey sudah..sowie..hehehe...)

Anyway, terima kasih bebanyak aku nak ucapkan kat Cik Zira....
(dialah yang paaaaaling rajin memberi komen dalam blog aku! tq..muah3x..hiks..)
Dan secara tak langsung, memberi aku semangat untuk mencoretkan apa yang berlaku pada aku, suami & anak,
apa yang terlintas dalam lubuk hati aku, apa yang aku rasa..dan apa-apa jerlah..heheh...
Tanpa dia..tak meriahlah blog aku ni... (eceh! tp bukan mengampu taw...!)

semoga jalinan ukhwah kita kekal....amiiiinnn....


p/s: layak ke aku nak bagi award kat orang lain...? hhmmmm....

1 comment:

  1. moga ukhuwah yg terjalin berkekalan :)....

    ReplyDelete

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers