Friday 1 July 2011

kesibukan yg melanda...

Assalammualaikum...

Fuh! disebabkan kesibukan yg melanda..membuatkan aku tidak sempat untuk menconteng di page ku ini...

Bermula dengan kesihatan Hadif... Demam-batuk-selesema-demam-ruam panas....
Fuuhh..mmg agak mencabar... sampai 2x aku terpaksa amik EL..then sambung dengan cuti rehat...
org yg dah ada anak yg besar2 confirm dah biasa dengan statement aku nih..heheh..
so,aku amat menghargai kefahaman kakak-kakak kat opis aku nih...

Hadif kene demam plak tuh ditengah2 bulan...dengan el,cuti..tergendalalah keje aku...
so,banyak plak keje yg aku kene settlekan before dateline...
end of June!! Waaahhh! mmg sgt2 mencabar!

Dalam masa 2 minggu aku kene siapkan 2,3 program yang user mintak...
Adeh,user nih pon satu hal...macam2 plak dia nak mintak kan...
time aku pegang system nih laaaa diorg nak request memacam kan...
haaiisshhh...!
bila rasa kepala pening, mulalah aku dok menagih pertolongan daripada yg expert...
dengan idea n bantuan tuh, dapatlah aku settlekan semalam...yiippiee!
TAPI...,
Ni baru siap utk ditransfer ke production...belom lg tgk result report dia cemane...betul ke tak figure2 tuh..
dekat testing environment nih semuanya nampak OK!
hukhukhuk..!

Hopefully everythings gonna be fine...!

No comments:

Post a Comment

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers