Wednesday 28 December 2011

Day 2 : Percutian 4H3M di Utara...

24hb Dis 2011
Lepas check-out kat Hotel Regency, Alor Setar...hubby aku ajak pergi Bukit Kayu Hitam...
Aku on jer...as long as hubby aku tak penat...
Aku pon tak penah sampai BKH...so,bonus jugaklah biler hubby aku offer gitu...
Payah dia nak patah naik semula kalo dah turun perjalanan kami...(korang paham ke maksud aku..? hahaha..)
Sampai jer kat BKH...aku dah cakap kat hubby...tak larat lah nak lalui Imigresen lagi...
Tp, rupa2nya...nak ke BKH...mmg kene lalui Imigresen...Imigresen Mesia lah..
Before lalu imigresen kan kene lalui UPP (Unit Pencegah Penyeludupan)...
AKu soh hubby tanya pak UPP tuh, arah mana nak g tempat orang selalu shopping..?
Dia kata terus jer lagi...meaning, kene lalui Imigresen...
So,bila dah lalu..bila cakap nak ke shopping complex...dia terus buka laluan..
Rupa2 nya, bazar BKH tuh ada kat area The Zone..
Aku mula2 takmoh masuk The Zone...
Yela...kalo takat The Zone, kat Johor pon ada...takmau lah aku...
Kat KL pon belambak shopping complex kan...
Aku nak carik cam bazar2 or kedar biasa2 yang jual barang Siam tuh...
Bila dah tgk orang lain semua masuk The Zone, hubby aku pon cakap...maybe bazar ada kat belakang2 kots...
Kami pon parking jerlah kete dalam tuh...
Yesss...mmg betul...bazar ada kat sebelah The Zone...
Ni kira bazar2 barulah...
Yang dulu orang kata dah terbakar kan...
Ni kira first time aku sampai Bukit Kayu Hitam....heheh...cian aku kan....;p

Kat sini, kami sambung soping lagi...
Kat sini banyak plak aku tersoping....
Baju tido, bed-sheet, selimut, kain batik....semua dua2...hehhee..
tp xderlah abih banyak pon RM nyer... Seratus lebey jer...
Lastly,aku soping lah ckit cekelat kat The Zone...dekat rm60 jer untuk cekelat...cet!
Lepas abih soping, kami gerak balik menuju ke Alor Setar balik...
Malam nih, tido rumah abg hubby aku....(Abg Ngah...)
Lagipun, kami nak tgk baby baru dia...Nama masyaAllah panjang...'Asyraf Wajdi Khairullah bin Darwish'...

No comments:

Post a Comment

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers