Friday 27 May 2011

Mekasih BabyTv

Sejak2 ada BabyTv, mmg membantu aku lah sedikit sebanyak..
Sampai jer umah, Hadif aku baringkan depan Tv..tukar 618..
Sewonok la dia..tgk gambar yg kalerful2..
mmg ssgt sesuai utk pekembangan otak bayi...
Umur2 mcm nih kan suka tgk warna2 yang terang2 n melodi2 yang menarik...
And aku akui...grafik dia mmg sgt2 menarik..aku pon sama terpaku tgk...huahauhau!
Aku menyempatkan diri aku dalam 1/2jam utk duduk sama2 ngan dia tgk channel tuh..
Agak2 dah leka ckit..aku senyap2 g dapur utk wat apa2 yg patut..heheh..

Lagi satu, membantu sgtlah utk menjimatkan duit aku beli CD baby yg ada kat pasaran...
Sib bek baru beli 1 jer...Hehehe...

But, aku akan pastikan pukul 7pm jer aku bukak Oasis-106...
biar hadif dengar alunan zikir & ayat2 Al-Quran..
Dan kalau nak lelapkan dia pon...biarkan telinga & minda dia terpasang dengan kalam2 Allah.. ;)

1 comment:

  1. Tapi tu percubaan jer kan? nanti bulan September kena charge or langgan..Hum...tapi bagus..Anak akak pun dok layan jer..

    ReplyDelete

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers