Tuesday 3 January 2012

Entri untuk 2012...

Dah lama sangat blog aku nih berabuk...

Banyak plak tuh citer yang patutnya aku coretkan kat sini tp aku tak update...
Especially dalam bulan Dis 2011...

Antaranya, pasal first birthday anak bujang aku...skg dah setahun dah dia...
Pasal hubby aku admitted sebab high fever...
Pasal percutian kami ke Utara yang terlanjur sampai ke sempadan Thailand..huhuh!
Lagi, pasal gud news untuk kami sekeluarga...ehem..ehem...later on lah aku citer...heheh...
Lagi, pasal result cemerlang anak2 buah aku dalam pmr...
Lagi, pasal kedatangan tahun 2012....

Errrmmm...kang dah banyak plak mende nak citer...aku tak jadik citer plak...
Yelah, nak mengarang lah plak satu hal..huhuh!

Oklah, aku mulakan dengan citer pasal anak bujang aku tuh...;)

Date post aku letak date yang lepas yer....heheh...nak bagi sync...
Kalo korang nak baca...kene view dalam bulan Dis 2011 yer...huhuhu!
Sorry for the inconvenience caused...;p

No comments:

Post a Comment

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers