Wednesday, 7 September 2011

Pertama kali beraya bersama anakanda tersayang - Muhammad Hadif

Alhamdulillah...

Tahun 1432Hijrah adalah tahun pertama aku dan suami beraya sebagai ibu & ayah...bersama anakanda tersayang - Muhammad Hadif bin Mohd Hamdan.

Tema untuk tahun ini adalah warna pepel....hikhikhik...

Ini adalah tema untuk semua ahlil keluarga yang beraya di Kg Istana.
Tapi, nampaknya keluarga aku & along jer yang betul2 menepati tema...
Lain-lain....hmmm...memacam alasan lah....
Xper..biarkan mereka...tutup cerita...
Kita sambung cerita pasal raya plak...heheh..

Erm..macam biasa..lepas sembahyang raya, aku gerak ke Kg Istana..sebab aku tidor umah akak aku kat Taman Bukit Perdana...15min jer perjalanan ngan kete...
Tunggu memasing siap berdandan...dekat kol 11 gaklah baru nak start acara salam bersalaman...

Korang nengok jerlah pic2 nih...takderla banyak...sekadar yg ada jer okies...







* perkara yang terlepas dilakukan - mohon kemaafan dengan suamiku di pagi raya....
Oh tidaaaakkkk....mintak ampun sayang....teruksnyer aku sampai teluper kan!

1 comment:

  1. xpe..dgn hubby, tiap2 ri blh mntk maap...hehe

    ReplyDelete

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers