Friday 11 November 2011

11.11.11

Ramai jer yang sebut pasal tarikh nih hari ni...
Tapi, pada aku...ada kenangan pasal tarikh cantik2 nih....heheheh...

Memula, aku pun hanpir tak perasan..tp bila bukak radio pagi tadi...ada timbulkan cerita pasal tarikh ni...heheh...

Errrmmm...aku teringat gaks lah masa aku nak bertunang dulu...
Kami pakat amik date 07.07.07..hehhehe...
Kira selamatlah amik date untuk bertunang... majlis pon simpel-mimpel ajer...

Pastuh, bila nak carik date untuk bernikah....aku spontan cakap kat abg aku (abg kandung arrr)...nak nikah on......08.08.08...
Hahahaha...
Tau apa abg aku jawab...
>> " Ingat artis ke apa nak date cantik2...???!"
Hahahaha...aku gelak besar lah... sebab dia bengang kot..
Mana taknya, date aku bertunang tuh...dia tak dapat balik...dia nun jauh di utara...
Hikhikhikhik....
So, untuk majlis besar-besaran nih....dia dah warn siap2...jangan nak ngengada pilih date cantik2..
Carik date yang mmg cuti sekolah...senang dia nak plan untuk balik....
Huhuhuhu...
Bila aku citer kat tunang aku (time tulah..now my soulmate...)...dia pon tergelak jer.... heheheh....

Tapi, pasal date cantik2 nih...mmg kenangan gakslah pada aku...heheheh...

At least, dalam hidup aku....ada gakslah peristiwa yang berlaku pada tarikh yang cantik2 nih...
Hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Rahmatilah kami Ya Allah...

Daisypath Anniversary tickers

Permata hati ibu ayah

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers